6 sierpnia 2015 r. w godz. 09.00 – 15.00w Cechu Rzemiosł Różnych w Wolsztynie Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu zrealizowała w partnerstwie z DSiG projekt pt. „Marketing internetowy nową siłą rzemiosła”. Celem projektu jest nie tylko zwiększenie konkurencyjności wielkopolskich rzemieślników poprzez działania marketingowe, ale także zbudowanie pozytywnego wizerunku rzemiosła i stworzenie innowacyjnego symbolu jakości rzemieślniczej w oparciu o rzetelne opinie klientów
„Ginące zawody pomysłem na przyszłość” to projekt skierowany do osób w wieku 18-25 lat, mających poważne trudności z wejściem na rynek pracy z uwagi na brak kwalifikacji zawodowych dostosowanych do wymagań rynku pracy, doświadczenia zawodowego oraz wiedzy na temat skutecznych metod poszukiwania zatrudnienia, a tym samym zagrożonych wykluczeniem społecznym.
W Pałacu Chodkiewiczów, siedzibie Związku Rzemiosła Polskiego, odbył się doroczny sprawozdawczy Kongres Rzemiosła Polskiego. W Warszawie spotkali się delegaci środowiska rzemiosła i przedsiębiorczości z całego kraju, aby podsumować działania organizacji i nakreślić plan przedsięwzięć na kolejny rok.
Grupa rzemieślników z Wolsztyńskiego Cechu uczestniczyła w szkoleniu realizowanym w ramach projektu "Marketing internetowy nową siłą rzemiosła" współfinansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z poddziałania 2.1.2 POKL, którego liderem jest Wielkopolska Izba Rzemieślnicza w Poznaniu. Szkolenie pod nazwą E-cmmerce, wykorzystanie narzędzi internetowych do efektywnego prowadzenia promocji i marketingu jako odpowiedź na zarządzanie zmianą gospodarczą.
1 « [7] [8] [9] [10] [11] [12] » 12